Ár: 1400000
Adatok:
99-es évj,1.6-16v,gyönyörü egyedi festésel,rengeteg extrával gyönyörü álapotban eladó.gyöngy.h.met,sport.fut.mü,sporttárcs+betétek,xenon,angel eyes lámpák,evós festett géptető,lumar fólia,simoni racing kormány,a oszlopban+órák,plazma km óra,citrom s-fekete bör,tol.rad,sportdob,üveg.sz spoilerek,stb...
E.G.Y.E.D.I. Astra
2008.10.18. 07:00 Ex Termesz
6 komment
Címkék: opel astra
A bejegyzés trackback címe:
https://karvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr61710495
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Winston Smith 2009.02.10. 10:42:36
Talán ez az eddigi legocsmányabb.
istvanka91 2009.04.07. 18:31:24
Ez egy nagyon szép igényes autó! Én már láttam élőbe!
Egon Olsen 2009.04.08. 21:29:21
@istvanka91: Ezt így nem állítanám a képek és a szöveg alapján. Gyönyörűen meg van csinálva, irgalmatlan sok pénzből. Ezt el kell ismernem. Ám sajnos ízléstelen. Ráadásul egy betűt nem ír a lengéscsillapítókról, a fékekről, a motor tuningjáról (csiptuning csak ócsójános móka ám!), nincs szó arról, van-e benne turbótöltő, intercooler, toronymerevítő, vagy valami egyéb finomság.
Ezenkívül ciki a lepukkant PDA a tartóban (navigáció?) és a fűtés rácsán az autóbüdösítő is. Ráadásul két antenna? Minek? Ultragáz...
Az 1.6 16V motor roppant vagány, és kemény, de csak addig, míg széria(!) kockaladát kell alázni. Ráadásul szerintem a sor4-es motor sportdobon át is csak vinnyog, hiába teszed rá.
Komolyabb autóknál azért a sor4 is kezd emberkedni hang-ügyileg, de ez így kevés. Hallgass meg egy Subarut a régebbiek közül. Vagy egy újat, aminek kivágták a középső dobját. Páratlan hangja van a Subaru boxermotorjának. Neadjisten hallgass igazi V8-at: régit, újat, bármit. Beleborzong az ember, s ha egyszer megcsapta az égett gumi szaga, hallotta hozzá a V8 üvöltését, csak sajnálkozva mosolyog a sportdobbal szerelt sor4 "szúnyogokon".
Összefoglalva: sok pénzből, igényes munkából megkérdőjelezhető szintű a végeredmény. Ez persze nem a falusi kendácsolás szintje, de akkor is kár érte. Nem az autóért, az jó helyen van, látszik hogy szeretik. A rengeteg munkáért, pénzért kár, amit beleöltek, mert saccra ennyiből olyan autót összehozhattak volna, amit még az autóbuzik is megnéznek.
Ezenkívül ciki a lepukkant PDA a tartóban (navigáció?) és a fűtés rácsán az autóbüdösítő is. Ráadásul két antenna? Minek? Ultragáz...
Az 1.6 16V motor roppant vagány, és kemény, de csak addig, míg széria(!) kockaladát kell alázni. Ráadásul szerintem a sor4-es motor sportdobon át is csak vinnyog, hiába teszed rá.
Komolyabb autóknál azért a sor4 is kezd emberkedni hang-ügyileg, de ez így kevés. Hallgass meg egy Subarut a régebbiek közül. Vagy egy újat, aminek kivágták a középső dobját. Páratlan hangja van a Subaru boxermotorjának. Neadjisten hallgass igazi V8-at: régit, újat, bármit. Beleborzong az ember, s ha egyszer megcsapta az égett gumi szaga, hallotta hozzá a V8 üvöltését, csak sajnálkozva mosolyog a sportdobbal szerelt sor4 "szúnyogokon".
Összefoglalva: sok pénzből, igényes munkából megkérdőjelezhető szintű a végeredmény. Ez persze nem a falusi kendácsolás szintje, de akkor is kár érte. Nem az autóért, az jó helyen van, látszik hogy szeretik. A rengeteg munkáért, pénzért kár, amit beleöltek, mert saccra ennyiből olyan autót összehozhattak volna, amit még az autóbuzik is megnéznek.