HTML

Ezt igazán kár volt ...

Különböző vicces vagy inkább szánalmas autók. Leveleket ide: karvolt.blog.hu@gmail.com

Friss hozzászólások

  • Erik Szabó: helló! legyszi teló számot szeretnék beszelni szeretnék a tulajdonossal komoly érdeklődéssel!! (2016.07.26. 21:16) Szárnyas fejvadász
  • Endlosz: Ha januárban egy ilyet látok a használtautón 300 alatt, simán megvettem volna (2015.03.13. 10:36) Suzuki Swamurai
  • chriske8: érdekes szerintem jól kinéző fiatalos autót lehet faragni de...ez giccses (2013.10.08. 20:27) Mit ne tegyünk egy mercivel
  • Psyhostar: Azért az a bmw óra is túlzás. :D (2013.02.22. 18:05) "DTM-es szárnnyal,Porsche feelinges tükrökkel"
  • LADABA32107: Na ez a nagyokosoknak szól! Először is látszik, hogy nem vagytok LADA-ások, mert az maga egy élet ... (2012.12.07. 12:46) Lila Lada

Linkblog

Címkék

1.0 (2) 1.1 (1) 1.2 (1) 1.3 (10) 1.4 (9) 1.5 (2) 1.6 (5) 1.7 (1) 1.8 (2) 100 (2) 101 (1) 105 (1) 11 (1) 120 (9) 1200 (1) 120l (8) 123 (1) 1300 (3) 1500 (2) 155 (1) 16v (1) 19 (1) 190 (2) 2.0 (1) 200 (1) 200sx (1) 206 (2) 206cc (1) 2101 (4) 2105 (2) 2107 (2) 3.0 (1) 300zx (1) 307 (1) 316 (3) 318 (1) 320 (2) 325 (1) 353w (1) 400 (1) 405 (1) 5 (2) 524td (1) 525 (1) 601 (2) 735 (1) 75 (1) 850 (2) 90 (2) a4 (1) a6 (1) a70 (1) abszolutghia (6) aixam (1) alfa (1) alfaromeo (1) alto (2) angel eyes (1) arab (1) ascona (1) astra (17) audi (9) austin (1) autó (5) aveo (1) ax (1) axiam (1) barkas (1) bellier (1) belsőtér (1) bmw (19) bnv (1) bora (1) bx (3) c5 (2) calibra (7) capri (1) carello (1) cayenne (1) celica (1) chevrolet (2) citroen (8) civic (2) clio (1) colt (2) cordoba (1) corrado (1) corsa (3) corvette (1) coupe (1) cruiser (1) crx (5) csere (2) cupra (1) dacia (1) daewoo (15) defender (1) destroy (1) ds (1) dyane (1) e30 (2) e34 (1) e36 (2) eclipse (1) egyedi (1) enzno (1) enzo (1) escort (4) f40 (1) fabia (4) féklámpa (2) ferrari (2) fiat (11) fiero (1) fierrari (1) focus (1) ford (17) fso (1) galant (1) gaz (1) gazella (1) ghia (6) golf (11) gsi (1) gti (3) hampshire (1) hangszóró (1) hirdetés (1) hírdetés (1) honda (8) hyundai (1) ignis (1) iv (1) jaguar (1) jetta (1) kabrió (2) kadett (1) kalaptartó (1) kalos (3) kei (1) kipuffogó (1) kit (1) lada (17) lamborghini (1) lancer (2) lancia (1) land (2) láng (2) lanos (3) laser (1) led (1) leon (1) liana (1) manta (1) matiz (3) méh (1) mélyláda (1) mercedes (7) mercedes benz (1) mitsubishi (6) mondeo (7) moskvich (1) moszkvics (1) műfa (1) nemvoltkár (2) nem hirdetés (4) nexia (2) nissan (3) nubira (2) octavia (1) off (1) omega (2) opel (35) panda (2) peugeot (4) pickup (1) plasztik (1) plymouth (1) polo (1) polonez (2) pontiac (1) porsche (2) punto (3) regata (1) renault (5) rieger (2) robogó (1) roncs (1) rover (2) s4 (1) s40 (1) samara (4) sárga (2) scirocco (1) seat (2) sel (1) sierra (2) skoda (17) spark (1) stílustanulmány (1) stratos (1) sunny (1) suzuki (36) swamurai (1) swift (29) szárny (3) szörny (1) szterodios (1) taunus (1) tavria (1) telefonfülke (1) tesco (1) tetőcsomagtartó (1) thalia (1) tiburon (1) tigra (1) tipo (3) törött (1) toyota (2) trabant (8) transporter (1) tuning (9) turbó (1) turbo (2) ülés (1) uno (2) vatera (1) vectra (2) vento (1) vicces (13) videó (2) volkswagen (18) volvo (2) vti (1) wagonr (1) wannabe (1) warburg (1) wartburg (3) works (1) xsara (1) zastava (1) zsiguli (3) Címkefelhő

Calibra

2009.03.23. 07:20 Ex Termesz

Köszönet RPetyának, és a Calibra fórumnak! Forrás: hasznaltauto.hu

Opel Calibra
   
Ár:    1.500.000 Ft
Évjárat:    1992 / 10
Állapot:    Újszerű
Üzemanyag:    Benzin
Hengerűrtartalom:    1998 cm³
Teljesítmény:    150 LE
Kivitel:    coupe
Szín:    narancs (metál)
Ajtók száma:    2

Felszereltség: ABS, ASR (kipörgésgátló), HIFI, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, garázsban tartott, immobiliser, keveset futott, napfénytető, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, törzskönyv, xenon fényszóró, állítható kormány.
Leírás: Eladó a képen látható kiállításra épített Opel Calibra 2.0 i. Az autót 2007-ben teljesen újjáépítették, több szépség versenyt is megnyert. Körbe spojlerezve, diszlécek kihegesztve, löksi kiműanyagozva. Egyedi gyöngyházfényezés! Xenon fényszórók, Angel Eyes lámpák elől-hátul. 18-as könnyűfém felnik, új gumik, brutális zene, közúton alig használt. Gyorsulásra nem volt használva! Érdeklődni: 06 30 XXX XX XX Az ár irányár, csak komoly érdekölődnek. Családi okok miatt SŰRGŐSEN eladó.

 

25 komment

Címkék: 2.0 opel calibra

A bejegyzés trackback címe:

http://karvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr751014370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

biker_kolee 2009.03.23. 07:27:18

Huh. Ez sok. Az eleje olyan, mint valami hal. :D

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2009.03.23. 07:59:55

Az eleje totál gáz, a többi szerintem teljesen rendben van. Igényes megoldás, apró ötletek dobják fel: pl. aluházas időóra a középkonzolban, no meg a laposüveg hátul :-) A küszöbspoiler szerintem nagyon jó.

Zsomatograf 2009.03.23. 08:03:31

Az eleje szerintem is sok (plusz az éle le is ütve - közlekedni gyakorlatilag lehetetlen vele).
A kalaptartóba meg biztosan nehéz lett volna tényleg kör alakú lukat vágni. Meg egyébként ez vmi szürke lepedő?

gatsy 2009.03.23. 08:37:44

@Zsomi84: plusz ha már megcsinálta, akkor miét nem illeszkednek a lyukak a hangszoró és az erősítő köré.

Szegény Calibrákat miért nem lehet békén hagyni??? Olyan szépek magukban.

Draco3D 2009.03.23. 09:00:37

Az eleje nagyon csúf,a felni jó lenne szerintem ha sötétebb színű lenne az autó(fekete,sötétszürke,sötét bármi...)Calibrából pedig lehetne szépeket csinálni,ez most nem jött össze,meg úgy általában.:(ennyi pénzt meg hülye aki ad érte,majd fél év múlva látjuk 800 ezerért,akkor talán elkel.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.23. 09:31:02

"Gyorsulásra nem volt használva!"

Tehát gyorsulásra volt használva :)

Egyébként ha a használtautó.hu-n a parasztporschékat (924/928/944) meg a calibrákat végignézitek, feneketlen aranybányára találtok.

vanezigy 2009.03.23. 10:36:18

a hátsó része az a kalaptartós... olyan mintha ráesett volna egy kő és benyomodott volna.

neszkár 2009.03.23. 15:32:13

Ez aztán minden csak nem igényes tuning! A belsejében ami nem narancs az vectra. Kimaradt a nemdohányzó jelző és inni sem iszik a tulaj, csak aki a kalaptartót csinálta. Mire volt használva? Off-roadra? Ilyen első löksi felbukkant astrán is, tehát valami gánytuning vállalkozást lerabolt a tulaj. Matricarendszámra meg nem tellik, hát belebuherálták a.... Na mindegy, majd ha egyszer gyorsulni megy a wartburg motoros trabant is állva hagyja! Családi ok: ne égess má fijjam, ezzel ne parkojjá ithó mer mit szólnak a szomszédok! Szavazz rám???? Inkább az eredeti calibra!

Nekem NE,jó? 2009.03.23. 17:54:53

Ma elment mellettem egy full gyári Calibra...Még Tecsos kamukrom rendszámtáblakeret sem volt rajta. Olyan szép volt!!! Eszembe jutott (ez)! Csak arra tudtam gondolni,MIÉRT???

bacioccolata 2009.03.23. 18:15:57

brutális zene....tüc...tüc...tüc...tüc....
Milyen kiállításra építenek ilyen csúnya autót???
Biztosan hangfal kiállításra... tüc...tüc...tüc...

BartiS2 2009.03.25. 08:27:51

@Hrzrasn: 928 parasztporsche? vagy a 944 turbo? látszik, hogy sokat használtál ilyen autókat :-)
esetleg nézed meg újkorukban mennyibe kerültek, és csodálkozva fogod észrevenni, hogy drágábbak voltak mint az aktuális 911es :-) parasztporsche ehhe :-D

BartiS2 2009.03.25. 09:14:15

egyébként meg nem paraszt-porschének hanem kőműves porschénak hívták nyugaton a calibrát, de mondjuk amikor a turbos egy egyszerű chiptuning után 260-270 lovat tudott és 5,8 alatt ment 100ra míg az aktuális 964es kasznis 911es 5,5 alatt akkor azért az a kőműves porsche nem volt olyan xar fele annyiért, csak presztige nem volt mert ugye Opelnak hívják

guni 2009.03.25. 13:09:38

Gyanús, hogy nem abban a változatban fogyott a legnagyobb számban...

BartiS2 2009.03.26. 13:28:21

@guni: persze, nem is azt mondtam meg az opel csak opel és nem porsche de attól még amit írtam azzal nehéz vitázni mivel száraz tények, amiknek utána lehet nézni...

BartiS2 2009.03.26. 13:32:22

egyébként meg a calibra igenis azért az árért amiért hozzá lehet jutni egy 16V motorral (nem beszélve a turbórol) nem egy xar alternatíva, akkor sem ha valaki fiatalon első, sportos autót keres, meg akkor sem ha idősebben második-harmadik autónak keres valami jól vezethető youngtimert... az a 8 körüli 100 ra gyorsulás meg a 220-230 as vég azért még ma sem olyan rossz...

BartiS2 2009.03.26. 13:33:29

egyébként nekem nincs, nem azért írom ezt, mielőtt azt hámozza ki valaki a dologból de volt egy turbósom és szerettem...

guni 2009.03.26. 15:36:39

Persze, persze csak én meg arra akartam utalni, hogy nem amiatt a turbós változat miatt nevezték el kőműves porschénak, hanem sokkal inkább a gyakoribb, gyengébb változatoknak szólt. De méginkább azoknak a kevésbé kifinomult úriembereknek, akik másod/harmad/sokadkézből vásárolták és akiknek a magyar kollégáik oly sok mulatságos pillanatot szereznek nekünk. :)

Egyébként ha vennék, inkább C20NZ-vel kéne, az legalább nem esik szét, meg a nyomatékgörbéje is korrektebbnek tűnik. De a Cali szerintem az az autó, amiből még Németországban se nagyon lehet normális állapotút találni. :)

BartiS2 2009.03.26. 16:29:29

viszont az már szerintem egy örömautózáshoz kicsit kevés...

guni 2009.03.26. 22:39:40

Jogos! Na most lebuktam, hogy én ilyen 1.4-es meg 1.6-os világban élek. :)

@BartiS2: Hát nem tudom hogy egy Calibrával eleve mennyire lehet örömautózni, végülis egy családi sedan szép kasznival. Olcsó Grand Turismonak viszont tökéletes és ahhoz szerintem elég a 115 ló is.

Kormi 2009.03.28. 16:32:57

@guni:

Családi szedán....az.... Ültél te már Calibrában? :D

Ad1: a Calibra jóindulattal is coupe
Ad2: Elég nehézkes ki és beszálni, szóval családinak nem nevezném.

Örömautózni pedig elég jól lehet vele, persze nem a 115 lovas motorral, nem azt kell alapul venni, de 150 lótól fölfelé már elég jó. (volt 170 és 204 lóerős is)
Azt jól látod, hogy Cali elsősorban Grand Turismo jellegű, ahoz mérten kell használni is, de azért nem családi szedán. :)

martong 2009.03.28. 17:16:58

@Kormi: úgy értette, hogy a Cali az egy Vectra csak más kasztnival

guni 2009.03.29. 01:52:39

Így van, elhiszem hogy egy Vectrához képest élményautó, de mondjuk ha egy MX5-tel, E30-tal, AE86-tal nem igazán szokták egy lapon emlegetni. (Mert személyes tapaszalataim valóban nincsenek) Meg mit értünk élményautózáson? Én mondjuk egy jó szerpentint, nem pedig hogy autópályán belekapunk a 250-be, vagy hogy legyorsouljuk a burzsuj gyereket, akinek apuci odaadta a Bömöst. :)

BartiS2 2009.03.30. 08:12:54

viszont itt látszik, hogy nem volt neked, mert az összkerekes erősebb verziókkal éppen a kanyarodás okoz igazán örömet, viszonylag lent ülsz, alacsony üléshelyzet és hiába a relatív egyszerű futőmű igenis jó kanyarsebességeket lehet vele elérni... az összkerekes meg szépen kispriccel a kanyarból....ha viszont a driftelésre gondolsz azt természetsen nem lehet leve, ellentétben az általad felsoroltakkal...